برگزاری مانور مشترک آموزشی پناه‌گیری و تخلیه اضطراری بین شرکت‌های آب و برق قشم مپنا، شرکت ذوب و احیای روی قشم، اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان قشم

Banner

برگزاری مانور مشترک آموزشی پناه‌گیری و تخلیه اضطراری بین شرکت‌های آب و برق قشم مپنا، شرکت ذوب و احیای روی قشم، اورژانس و جمعیت هلال احمر شهرستان قشم

به مناسبت بزرگ‌داشت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی، مانور آموزشی پناهگیری، تخلیه اضطراری در تاریخ 7 دی ماه سال جاری به صورت مشترک بین شرکت‌های آب و برق قشم مپنا، شرکت ذوب و احیای روی قشم، اورژانس و و امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این شهرستان مرزی با استفاده از جدیدترین روش های برنامه پاسخگویی به سوانح (EOP) - عملیات اضطراری (Emergency operation plan) در شرکت آب و برق قشم اجرا و برگزار شد.

جلسه دورمیزی هماهنگی قبل از انجام مانور آموزشی تخلیه، اسکان اضطراری و حمل مصدوم همچنین جلسه ارزیابی نقاط قوت و نقاط ضعف مانور و ارتقای سطح توانمندی کارکنان در دفتر مدیریت شرکت آب و برق قشم مپنا برگزار شد.

در این مانور با فرض وقوع حوادثی مانند زلزله شرکت کنندگان به تمرین مواردی از جمله اعلام وقوع سانحه و فراخوان، ارزیابی سانحه، اعلام و ابلاغ وضعیت، مواجهه با مصدومان احتمالی، حرکت در مسیرهای ایمن، برقراری نظم، امنیت و آرامش و ارایه خدمات امدادی به آسیب دیدگان احتمالی پرداختند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول 135 کیلومتر و عرض میانگین 11 کیلومتر از توابع هرمزگان است و 300 کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود 150 هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول 150 و عرض میانگین 11 کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

تماس با ما

درخواست تماس